Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Turystka z Poznania chce zwrotu pieniędzy za wakacje. Firma Grecos Holiday odpowiada niezadowolonej klientce

Marta Żbikowska
Klientka zarzucała organizatorowi wypoczynku, że warunki, jakie zastała w hotelu, nie odpowiadały ofercie przedstawionej jej przed wyjazdem.
Klientka zarzucała organizatorowi wypoczynku, że warunki, jakie zastała w hotelu, nie odpowiadały ofercie przedstawionej jej przed wyjazdem. Czytelniczka
Trzy koleżanki z dziećmi miały spędzić wymarzone wakacje w Grecji. Z firmą Grecos Holiday poleciały na wyspę Korfu. To, co tam zastały nie spełniło ich oczekiwań. Dwie z nich złożyły reklamacje i domagają się zwrotu pieniędzy. Początkowo ich reklamacje nie zostały uwzględnione. Po naszym artykule wyjaśnienia przysłał rzecznik firmy Grecos Holiday.

- Klient zawsze ma szansę na pozytywne rozpatrzenie reklamacji. W tym konkretnym przypadku nie było to jednak możliwe m.in. dlatego, że w reklamacji nie zostały przedstawione żadne zdjęcia, nawet te, które trafiły do redakcji Głosu. Trudno było w takiej sytuacji zweryfikować ogólne stwierdzenie o „braku czystości w hotelu” – napisał Adam Górczewski, rzecznik firmy Grecos Holiday w odpowiedzi na nasz artykuł o wakacjach pani Justyny na greckiej wyspie Korfu.

Klientka zarzucała organizatorowi wypoczynku, że warunki, jakie zastała w hotelu, nie odpowiadały ofercie przedstawionej jej przed wyjazdem. - Wszędzie było brudno, w kratce ociekowej basenu widoczne były glony, jako przekąski dostawaliśmy nadgniłe pomarańcze i sfermentowane arbuzy oraz bułki z resztkami ze śniadania, po których chodziły muchy – wymienia pani Justyna.

Więcej o nieudanych wakacjach turystki z Poznania: Turystka chce zwrotu pieniędzy od firmy Grecos Holiday. Warunki wypoczynku nie spełniły jej oczekiwań

Jej reklamacja nie została jednak uwzględniona przez firmę. „W przedmiotowej sprawie należy stwierdzić, że zgodnie z raportami naszych przedstawicieli, w trakcie pobytu nie zostały zgłoszone żadne uwagi odnośnie pobytu w hotelu oprócz wyrażenia ogólnego niezadowolenia z czystości w hotelu oraz obsługi” - przeczytała klientka w odpowiedzi. „Bardzo nam przykro, że serwowane w hotelu Summertime Village posiłki nie spełniły państwa oczekiwań” - dodaje przedstawiciel firmy Grecos.

Pani Justyna wakacje w Grecji spędzała z córką oraz dwiema koleżankami i ich dziećmi. Jedna z nich także złożyła reklamację skarżąc się, że w dniu przyjazdu nie było dla niej miejsca w wybranym hotelu i został jej wskazany pokój poza obiektem. - Była to nora w suterenie – z zagrzybionymi ścianami, odór z pokoju był przerażający, fetor nie pozwalał oddychać – opisuje pani Aneta. - Odmówiłam przyjęcia takiego pokoju i nie otrzymałam innego. Rezydent pomimo wielu telefonów odmówił przyjazdu i powiedział że nic nie może pomóc. Obie z córką nie miałyśmy gdzie spać i byłyśmy zmuszone spać u koleżanek w pokoju. Tak więc w pokoju 4 osobowym, spałyśmy w 6 osób.
„Do dwóch rezerwacji zostały przydzielone dwa oddzielne pokoje. Jeden z nich na prośbę klientki został zamieniony na inny. Było to możliwe kolejnego dnia, ponieważ pokój należało przygotować; wtedy też prośba klientki została spełniona. Wcześniej, decyzją klientek, wszystkie osoby z obu rezerwacji postanowiły spędzić noc wspólnie, mimo dostępności pierwotnie wskazanego pokoju” - czytamy w wyjaśnieniu rzecznika firmy Grecos.

Obie kobiety opisując swój pobyt w Grecji mówią o „przerażających wakacjach, skandalicznych warunkach, haniebnym traktowaniu uczestników wycieczki”. Obie domagają się zwrotu części poniesionych kosztów. Jedna z nich za pobyt z córką zapłaciła 5 tysięcy złotych, druga niewiele mniej.

Czytaj także: Turyści z Poznania czują się oszukani. Urlop spędzili tułając się po hotelach

„Ocena hotelu jest oczywiście kwestią subiektywnego wrażenia – uważa rzecznik firmy Adam Górczewski. - Obiekt spełnia warunki trzech gwiazdek. Potwierdza to m.in. niewielka liczba reklamacji ze strony naszych klientów (zdecydował się na nie ułamek procenta spośród kilku już tysięcy naszych klientów w tym hotelu w tym sezonie). Część zgłoszeń została rozpatrzona pozytywnie, dlatego że szanujemy opinie naszych klientów i dokładamy wszelkich starań by klienci spędzili wielkie greckie wakacje tak, jak sobie wymarzyli – jeśli wskazują konkretnie, co zawiodło ich oczekiwania, to naprawiamy i/bądź rekompensujemy”.

- Dziwią nas te trzy gwiazdki, o których zapewnia firma Grecos - mówią zgodnie Justyna i Aneta. - Gdy uiszczałyśmy w recepcji hotelu opłatę klimatyczną, zapłaciłyśmy stawkę odpowiadającą hotelom z jedną do dwóch gwiazdek.

Zobacz też:

Język polski sprawia wiele trudności nie tylko obcokrajowcom. Oto 25 najczęstszych błędów, które popełniają Polacy! Sprawdź je i przekonaj się, które formy są poprawne, a których bezwzględnie należy unikać.Kliknij tutaj i przejdź do kolejnych slajdów --->

Polska język, trudna język. Oto 25 błędów, które popełniamy ...

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski