Postępowanie dotyczyły informacji umieszczonych w regulaminie sklepu internetowego i paragonów wystawianych w sklepach Apartu. Prezes UOKiK uznał za niezgodne z obowiązującymi przepisami niektóre zasady wprowadzone przez firmę, w tym dotyczące m.in. wyłączania odpowiedzialności spółki za przesyłkę dostarczaną przez kuriera oraz procedur reklamacyjnych. Urząd zakwestionował także zastrzeżenie przez Apart, że przesyłka, która nie zostanie odebrana po sześciu miesiącach zostanie uważana za porzuconą.
Decyzja UOKiK nie jest prawomocna. Apart zapowiedział, że złoży od niej odwołanie. Twierdzi, że kara jest niewspółmierna do stawianych zarzutów, a klienci nie ponieśli strat z powodu regulaminu.
- Przedmiotem decyzji były wyłącznie regulacje umowne, nie stwierdzono naruszenia praw żadnych konkretnych konsumentów. Żaden klient nie był poszkodowany z tytułu domniemanych praktyk - zapewnia Łukasz Domecki, pełnomocnik zarządu spółki Apart.
WIDZIAŁEŚ COŚ CIEKAWEGO? ZNASZ INTERESUJĄCĄ HISTORIĘ? MASZ ORYGINALNE ZDJĘCIA?
NAPISZ DO NAS NA ADRES [email protected]!
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?