Prezes urzędu uznał, że firma Arstele naruszyła zbiorowe interesy konsumentów i nałożył na nią karę w wysokości prawie 70 tys. zł (69 967 zł) a także nakazał zaniechania kwestionowanej praktyki.
**
Każdy przedsiębiorca dzwoniący do konsumenta w celach marketingu bezpośredniego powinien mieć na to jego wcześniejszą zgodę. Pytanie o zgodę na początku rozmowy nie wystarczy - informuje UOKiK
**
To już kolejna decyzja urzędu dotycząca naruszenia art. 172 Prawa telekomunikacyjnego.
Czytaj też: UOKiK ostrzega przed inwestowaniem w nieruchomości
Pod koniec 2018 r. prezes UOKiK stwierdził, że spółka ACS Medica ze Śremu dzwoniła do konsumentów bez ich zgody, a w połowie maja zadecydował o karze dla spółki Smak i Zdrowie.
Sprawdź też:
echodnia Policyjne testy - jak przebiegają
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?