Rozpoznawalna już akcja w branży nieruchomości zgromadziła sporą liczbę darczyńców, wesprze ją 39 deweloperów. To kolejna odsłona charytatywnej inicjatywy organizowanej przez Mission Public Relations.
Michał Cessanis w rozmowie ze Świętym Mikołajem:
Po raz pierwszy akcja Deweloperzy Dzieciom organizowana jest w momencie, kiedy szereg ograniczeń spowodowanych trwającą pandemią odciska piętno na niemal każdej sferze życia. To właśnie w takim okresie nowego wymiaru nabiera pojęcie Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, ale także solidarności i niesienia pomocy. Jak potwierdza Sylwia Dorosceac, organizator akcji Deweloperzy Dzieciom, bez dołożenia swojej cegiełki w przygotowanie eventu, wielu deweloperów nie wyobraża sobie grudnia.
- Zaangażowanie jak największej liczby firm w pomoc na rzecz dzieci z domów dziecka to nasza idea. Wspólne pomaganie integruje oraz daje poczucie sensu i satysfakcji - podkreśla Sylwia Dorosceac.
Przedstawiciele branży nieruchomościowej, angażując się w akcję, wcielają się w role Świętych Mikołajów i są darczyńcami prezentów dla dzieci z domów dziecka. Dzięki nim 90 wychowanków z 8 rodzinnych i publicznych domów dziecka oraz zawodowej rodziny zastępczej w grudniu odwiedzi Święty Mikołaj. Beneficjenci otrzymają spersonalizowane prezenty oraz vouchery na wspólną zabawę na basenie, w kinie, teatrze lub parku trampolin do wykorzystania, gdy sytuacja społeczna na to pozwoli.
Ponadto, patronat tytularny nad wydarzeniem objął Oddział Poznański Polskiego Związku Firm Deweloperskich, z ramienia którego udział w nim wzięło 15 deweloperów.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?