Enea ma nowe możliwości dotarcia do odbiorców: salon w „Malcie” i Mobilne Biuro Obsługi Klienta

Grzegorz Okoński
Grzegorz Okoński
Salon Sprzedaży funkcjonuje już w galerii Malta w Poznaniu, podczas gdy Mobilne Biuro Obsługi Klienta będzie wyjeżdżać w teren od 4 października.
Salon Sprzedaży funkcjonuje już w galerii Malta w Poznaniu, podczas gdy Mobilne Biuro Obsługi Klienta będzie wyjeżdżać w teren od 4 października. Waldemar Wylegalski
Grupa Enea ma nowy Salon Sprzedaży, otwarty 20 września w Galerii Malta w Poznaniu, a do tego – uruchamia od października Mobilne Biuro Obsługi Klienta. To wisienka na torcie, nasz sukces – zapewnia Dariusz Szymczak, prezes Enei Centrum, a Marcin Pawlicki, wiceprezes Enei ds operacyjnych wtóruje – to strzał w dziesiątkę!

Mobilne biuro ma faktycznie być dowodem na wyjście w stronę klientów: Dariusz Szymczak podkreśla, że Grupa przymierzała się do tego rozwiązania od dwóch lat, reagując na sygnały od wielkopolskich samorządowców, którzy sygnalizowali potrzebę otwierania lokalnych biur z punktami obsługi klienta.

- Byłem na spotkaniu z władzami samorządowymi w Żninie i tam usłyszałem pytanie o termin otwarcia biura; odpowiedziałem, że biura stacjonarnego na razie nie otwieramy, ale będziemy mieć równie dobre rozwiązanie – i oto jest: biuro mobilne – opowiada Dariusz Szymczak.

Prezentacji samochodu z funkcjonalnym biurem, z rozsuwanymi ścianami pomieszczenia i łącznością internetową, a także otwarciu salonu w „Malcie” towarzyszyli nie tylko Aneta Niestrawska, wicewojewoda wielkopolski, poseł Witold Czarnecki i członkowie władz Grupy Enea, ale również pierwsi klienci salonu, którzy od razu mogli skorzystać ze stanowisk obsługi.

- Takie rozwiązanie, jakim jest mobilne biuro, będzie na pewno sprawdzać się w czasach pandemii – oceniła wojewoda Aneta Niestrawska. Marcin Pawlicki dodaje, że nowy salon w galerii handlowej będzie z kolei dobrze oceniony przez klientów, którzy lubią w jednym miejscu załatwiać potrzebne sprawy, czy dokonać zakupów.

Bartosz Zieliński, dyrektor Departamentu Sprzedaży Enei, przypomniał, że w salonie stacjonarnym można nie tylko podpisać umowy z Grupą Enea ale także poznać i skorzystać z produktów, które zmieniają dziś energetykę – z dziedziny fotowoltaiki, elektromobilności, czy strefy inteligentnych rozwiązań, które pozwalają sterować poborem energii na potrzeby gospodarstw domowych.

Enea szacuje, że salon może dziennie przyjąć 200-300 klientów, a mobilne biuro: 50-80 osób. Wszystkie sprawy związane z energią elektryczną można będzie załatwiać w tym ostatnim od 9.30 do 14.30 w Gostyniu (w poniedziałki), Śremie (wtorki), Środzie Wielkopolskiej (środy), Wągrowcu (czwartki) i w Rawiczu (piątki). Biuro rozpocznie pracę od 4 października.

Zobacz też: Ważna zmiana organizacji ruchu na Jeżycach: można już skręcać w lewo z Żeromskiego w św. Wawrzyńca

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie