Niestety, to wciąż plany, które co kilka lat odpowiedzialni za komunikację miejską zdejmują z półek w jakimś swoim archiwum i obiecują, że zostaną wprowadzone w życie.
Jednak oprócz wspomnianych planów jest także rzeczywistość. Poznańska polityka parkingowa, która już działa. Działa, ale zawodzi. Bo jak nazwać to, że operator nie może dokończyć swojej działalności, tylko trzeba z nim zerwać umowę. To może niekorzystanie odbić się nie tylko na miejskim budżecie (wszak może dojść do rozprawy sądowej, a w tym przypadku nie zawsze wiadomo, jakie będzie rozstrzygnięcie). Ucierpieć mogą także kierowcy, którzy wierzą w miejską politykę parkingową, a może i szerzej, transportową. Może się okazać, że nie będą mieli gdzie zostawić swoich samochodów, a przecież parkingi buforowe miały być lekarstwem na korki na ulicach i napędzać klientów komunikacji miejskiej.
Może czas przeanalizować założenia transportowe i stworzyć warunki, by operatorom i kierowcom opłacały się parkingi buforowe.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?