Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kobieta przedsiębiorcza 2014: Walczą z rakiem, namawiając kobiety do badań profilaktycznych

Anna Jarmuż, Katarzyna Sklepik
Agnieszka Dyzmann - Sroka - SMS o treści KP.122 na numer 72355
Agnieszka Dyzmann - Sroka - SMS o treści KP.122 na numer 72355 archiwum prywatne
Badajcie się, to może uratować Wam życie! - mówią Wielkopolankom nasze kandydatki do tytułu "Kobieta przedsiębiorcza 2014".

Doktor Agnieszka Dyzmann-Sroka (SMS KP.122) jest kierownikiem Zakładu Epidemiologii i Profilaktyki Nowotworów w Wielkopolskim Centrum Onkologii. Zarządza też Wojewódzkim Ośrodkiem Koordynującym Populacyjny Program Wczesnego Wykrywania Raka Piersi. To ona namawia Wielkopolanki, by wykonywały badania profilaktyczne. Dzięki jej zaangażowaniu mogą korzystać z bezpłatnych badań mammograficznych.

- Pracuję w WCO od 16 lat, zaczęłam jeszcze na studiach - mówi Agnieszka Dyz- mann - Sroka. - Najtrudniejsze w tej pracy są momenty, kiedy zgłasza się do nas pacjent, któremu można by było pomóc, gdyby choroba została zdiagnozowana wcześniej.

Jak wyjaśnia nowotwór wykryty o stadium wcześniej, zwiększa szansę wyleczenia aż o 25 procent. Dlatego tak ważna jest profilaktyka oraz zmiana spojrzenia na samą onkologię.

- Ludzie nie badają się z obawy przed diagnozą. Wielu zgłasza się do nas dopiero, gdy choroba jest już w zaawansowanym stadium. To błąd. Mamy możliwości, aby coraz efektywniej leczyć. Trzeba nam tylko pomóc. - wyjaśnia Agnieszka Dyzmann - Sroka. - Jeśli nakłonię choć jedną osobę na badanie, będę uważała to za swój osobisty sukces.

Akcje profilaktyczne, m.in. badania mammograficzne i samobadanie piersi organizuje też Joanna Kostrzewska (SMS KP.95). Nasza kandydatka aktywnie wspiera Stowarzyszenie Amazonki. Organizuje też paczki świąteczne dla dzieci z oddziałów Onkologicznych ze szpitala przy ulicy Szpitalnej.

Zawodowo Joanna Kostrzewska jest właścicielką firmy Plaza- net, która jest wyłącznym dystrybutorem odżywek RevitaLash w Polsce. W ciągu ostatnich pięciu lat zbudowała wraz z mężem wspaniale rozwijającą się firmę. W 2014 roku wprowadziła do Polski nowe marki kosmetyków: Mio i Mama Mio. Te ostatnie pomagają kobietom w ciąży w codziennej pielęgnacji.

Jak głosować

Głosowanie odbywa się za pomocą SMS Premium do 30 marca. Aby zagłosować, wystarczy wysłać SMS na numer 72355 o treści: KP.nr kandydatki. #W odpowiedzi na SMS uczestnik otrzymuje kod dostępu do e-wydania "Głosu Wielkopolskiego".
Koszt wysłania SMS-a wynosi 2,46 zł z VAT.

Jeden wysłany SMS to 1 punkt w plebiscycie na daną kandydaturę, jedna osoba może wysłać dowolną liczbę SMS-ów.
Głosowanie odbywa się #jednocześnie w rankingu wojewódzkim i lokalnym, oznacza to, że jeden oddany głos zaliczany jest wybranej kandydatce w obu przypadkach.

Kobieta Przedsiębiorcza 2014 - Poznań

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski