CZYTAJ TEŻ:
LECH POZNAŃ: WIRTUALNE MUZEUM Z WIZYTĄ W M1
MARIUSZ RUMAK: NA DEBIUT W LECHU CZEKAM ZE SPOKOJEM
- Opracowując materiały wizerunkowe na potrzeby kampanii outdoorowej kierowaliśmy się przede wszystkim chęcią pokazania długiej i bogatej tradycji Lecha - powiedział Krzysztof Garsztka, kierownik do spraw marketingu w Lechu. - Klub to przede wszystkim ludzie go tworzący i zgodnie z motywem przewodnim czyli "Przyszłość budowana od pokoleń" przedstawiliśmy materiał z udziałem piłkarzy z poszczególnych epok m.in. Zygfryda Słomy, Mirosława Okońskiego oraz Piotra Reissa.
Chcesz skontaktować się z autorem informacji? [email protected]
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?