Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Najlepszy w Wielkopolsce dealer Opla

PRO
W ciągu kilku lat salon Opla kilkakrotnie zmieniał właściciela. W 2015 roku awansował na drugą pozycję pod względem sprzedaży w sieci tej marki.
W ciągu kilku lat salon Opla kilkakrotnie zmieniał właściciela. W 2015 roku awansował na drugą pozycję pod względem sprzedaży w sieci tej marki. Westmotor
W 2014 roku Polska Grupa Dealerska kupiła w Poznaniu salon Opla. Po roku ciężkiej pracy udało się zwiększyć sprzedaż blisko czterokrotnie, wydając klientom ponad 1500 pojazdów. Tym samym w podsumowaniu 2015 roku, obiekt zajął drugą pozycję w kraju w sieci dealerskiej tej marki.

Znajdujący się na ul. Obornickiej salon sprzedaży Opla nie miał szczęścia do właścicieli. W ciągu kilku lat przechodził z rąk do rąk, by pod koniec 2014 roku znaleźć się w strukturze PDG. To jedna z największych grup dealerskich w kraju. Przez kilka lat była na pierwszym miejscu wśród firm motoryzacyjnych sprzedając ponad 10 tys. samochodów rocznie. W 2014 roku zwolniła tempa, a na pierwsze miejsce wskoczyła, mająca swoje korzenie w Poznaniu, firma Krotoski-Cichy. Na trzecim miejscu uplasowała się wówczas inna poznańska firma Bemo Motors. W swojej ofercie PGD ma salony Forda, Nissana, Suzuki, Fiata, Mitsubishi, Seata, Hyundaia, Infiniti i Opla. Poznański salon był dotychczas najdalej wysuniętą jednostką tej grupy. Choć jeszcze w tym roku powstanie nowy salon. Grupa ruszyła z dwoma inwestycjami i pod koniec roku na poznańskiej mapie dealerów pojawi się jeszcze jeden salon Opla, a także Infiniti.
Przejmując punkt dealerski Opla w Poznaniu, sprzedaż roczna wyniosła na koniec 2014 roku niespełna 370 pojazdów. Po zmianach własnościowych i przeorganizowaniu jego pracy w 2015 roku punkt ten sprzedał 1529 sztuk różnych aut Opla. Tym samym awansował na drugą pozycję wśród polskich dealerów tej marki. - Często słyszymy, że znajdujemy się na uboczu, ale przecież na ulicy Obornickiej jest wiele innych salonów sprzedaży konkurencyjnych marek – mówi Przemysław Konieczny, dyrektor marki w firmie Westmotor, dealer Opla. - Dla mnie ważni są ludzie. To oni tworzą wizerunek marki i firmy. To oni mając kontakt z klientem mają najwięcej do zrobienia. Sukces firmy to przede wszystkim sukces dynamicznych i zaangażowanych pracowników – dodaje. Duże znaczenie w ostatecznym wyniku firmy miała także sprzedaż flotowa. - Nie możemy opierać się tylko na sprzedaży w salonie. Musimy i jesteśmy bardzo aktywni na zewnątrz. Mamy także doświadczoną grupę sprzedawców flotowych, choć poznański, zdominowany przez Volkswagena, rynek nie należy do łatwych – podkreśla Konieczny. W tym roku firma planuje ponownie zwiększyć swoją sprzedaż, tym bardziej, że mocną stroną Opla jest model Astra – uhonorowana przez dziennikarzy motoryzacyjnych prestiżowym tytułem „Samochód Roku”.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski