Czy w związku ze zmianą logo na Orange, klient usług TP musi podpisać nową umowę? Nie ma potrzeby podpisywania żadnych dodatkowych dokumentów dla usług zakupionych jeszcze pod dawną marką. Telekomunikacja Polska w dalszym ciągu istnieje, a wszystkie usługi, z których korzystają klienci, będą świadczone na dotychczasowych warunkach.
Z kim obecnie mamy umowę, z TP czy z Orange?
Dostawcą usług stacjonarnych jest w dalszym ciągu Telekomunikacja Polska. Nie zmieniają się jej dane teleadresowe, na które wysyłamy korespondencję.
Czytaj także:TP zmienia się w Orange
Mam telefon stacjonarny i komórkowy. Czy nadal będę otrzymywać dwa rachunki?
Tak - pod tym względem nic się nie zmieni. Rachunek za telefon stacjonarny będzie wystawiała nadal Telekomunikacja Polska, a za komórkowy Centertel.
Co nowego czeka klientów?
Od teraz rachunki za telefon stacjonarny czy neostradę będą opatrzone logo Orange.
Zmieni się wygląd salonów sprzedaży TP, które będą wyglądały tak samo, jak salony Orange na całym świecie i będą opatrzone znakiem Orange. W każdym salonie Orange chcemy zapewnić możliwości załatwienia wszystkich spraw dotyczących telefonu stacjonarnego i mobilnego oraz internetu. Telefonicznie załatwimy sprawę nadal pod numerem infolinii 801 505 505 lub 19393. Obydwie linie zorganizowane zostały zgodnie ze standardami Orange.
Czy w związku z tą zmianą klienci mogą liczyć na jakieś korzyści?
Zmiana ta oznacza nowe produkty dla klientów, w tym kompletny pakiet usług mobilnych i stacjonarnych Orange Open, nowy standard obsługi oraz dostęp klientów stacjonarnych do takich programów jak Środy z Orange czy loteria biletowa Euro 2012.
Forum Lokalnego Biznesu w powiecie krapkowickim - Joachim Wojtala
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?