TP SA zmieniła nazwę na Orange. Co czeka klientów?

MON
16 kwietnia Telekomunikacja Polska zmieniła swoją markę na Orange. Oznacza to, że od teraz wszystkie produkty, sprzedawane dotychczas pod marką "tp" będą oferowane z logo Orange, tak samo jak produkty mobilne. Ci, którzy do tej pory korzystali z takich usług, jak telefon stacjonarny, Neostrada itp. mają wątpliwości. Na najczęściej zadawane pytania odpowiada Maria Piechocka z biura prasowego Orange.

Czy w związku ze zmianą logo na Orange, klient usług TP musi podpisać nową umowę? Nie ma potrzeby podpisywania żadnych dodatkowych dokumentów dla usług zakupionych jeszcze pod dawną marką. Telekomunikacja Polska w dalszym ciągu istnieje, a wszystkie usługi, z których korzystają klienci, będą świadczone na dotychczasowych warunkach.

Z kim obecnie mamy umowę, z TP czy z Orange?
Dostawcą usług stacjonarnych jest w dalszym ciągu Telekomunikacja Polska. Nie zmieniają się jej dane teleadresowe, na które wysyłamy korespondencję.

Czytaj także:TP zmienia się w Orange

Mam telefon stacjonarny i komórkowy. Czy nadal będę otrzymywać dwa rachunki?
Tak - pod tym względem nic się nie zmieni. Rachunek za telefon stacjonarny będzie wystawiała nadal Telekomunikacja Polska, a za komórkowy Centertel.

Co nowego czeka klientów?
Od teraz rachunki za telefon stacjonarny czy neostradę będą opatrzone logo Orange.
Zmieni się wygląd salonów sprzedaży TP, które będą wyglądały tak samo, jak salony Orange na całym świecie i będą opatrzone znakiem Orange. W każdym salonie Orange chcemy zapewnić możliwości załatwienia wszystkich spraw dotyczących telefonu stacjonarnego i mobilnego oraz internetu. Telefonicznie załatwimy sprawę nadal pod numerem infolinii 801 505 505 lub 19393. Obydwie linie zorganizowane zostały zgodnie ze standardami Orange.

Czy w związku z tą zmianą klienci mogą liczyć na jakieś korzyści?
Zmiana ta oznacza nowe produkty dla klientów, w tym kompletny pakiet usług mobilnych i stacjonarnych Orange Open, nowy standard obsługi oraz dostęp klientów stacjonarnych do takich programów jak Środy z Orange czy loteria biletowa Euro 2012.

Co dziesiąty Polak kupuje podróbki

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie