Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Za tydzień w "Głosie Wielkopolskim" pojawią się fankarty piłkarzy Lecha! Zbierzcie całą kolekcję!

Radosław Patroniak
Fankarty mogą być wspaniałym prezentem nie tylko dla najmłodszych sympatyków Lecha
Fankarty mogą być wspaniałym prezentem nie tylko dla najmłodszych sympatyków Lecha Fot. Archiwum Głosu Wielkopolskiego
Za tydzień do „Głosu Wielkopolskiego” dołączona zostanie pierwsza fankarta z piłkarzem Lecha Poznań ze specjalnej kolekcji „Jesień 2013”. To nie lada gratka dla kolekcjonerów, sympatyków futbolu i zagorzałych fanów Kolejorza, czyli tak naprawdę dla wszystkich mieszkańców Wielkopolski.

Kolekcję rozpocznie w piątek, 15 listopada karta z wizerunkiem napastnika Łukasza Teodorczyka. W kolejnych dniach przyjdzie czas na Krzysztofa Kotorowskiego, Rafała Murawskiego, Bartosza Ślusarskiego i Macieja Gostomskiego. Codzienne spotkania z piłkarzami Dumy Wielkopolski zakończą się w czwartek, 19 grudnia, kiedy do różnych egzemplarzy gazety zostaną dołączone karty Tomasza Kędzioy, Jana Bednarka, Dawida Kownackiego i Dariusza Formelli. Tylko w tym dniu będą to wyjątkowo cztery karty. W pozostałe dni wydawnicze dołączone zostaną pojedyncze karty. Warto podkreślić, że Czytelnicy nie będą ponosić dodatkowych opłat, czyli cała kolekcja 27 kart będzie dla nich bezpłatna!
– Myślę, że największą frajdę nasza akcja sprawi najmłodszym kibicom. Z drugiej strony ze zbierania gadżetów sportowycj nie wyrasta się z wiekiem. Dla niektórych to życiowa pasja i oni też będą dążyć do skompletowania fan kart. Poza tym to świetna okazja, by poczuć więź z klubem i piłkarzami.Cieszę się, że nasza firma po nawiązaniu współpracy z Lechem włączyła się też w tę akcję – mówił prezes firmy Fogo, Tomasz Błaszak.
Według niego fan karty będą służyć kibicom do zbierania autografów. – Dla mnie takie rzeczy mają bezcenną wartość.W moim firmowym gabinecie poczesne miejsce zajmuje koszulka z podpisami m.in. Roberta Lewandowskiego i Sławomira Peszki z czasów ich gry w drużynie z Bułgarskiej. Otrzymałem ją w prezencie od osób związanych z drużyną młodzików Lecha. Być może któryś z adeptów futbolu kiedyś pójdzie śladem „Lewego” i zrobi spektakularną karierę w światowej piłce – dodał szef firmy sponsorującej Kolejorza.
Dla niego kolekcja ma nie tylko znaczenie promocyjne i wizerunkowe. – Pojawia się ona w ważnym momencie mojego życia i rozwoju firmy. Zostaliśmy bowiem przed chwilą sponsorem Lecha, a mój syn, mam nadzieję, że zostanie niedługo kolekcjonerem nr 1 – żartował Błaszak, którego firma ma siedzibę w podleszczyńskich Wilkowicach i od kilku lat jest też sponsorem żużlowców Unii Leszno.
Zapytaliśmy go także o to, czy nie będzie mu na fan kartach brakować trenerów i działaczy poznańskiego klubu. – Piłkarze, w przeciwieństwie do trenerów czy menedżerów, są żywymi ikonami klubu. Oczywiście nie o każdym z nich można powiedzieć, że jest z jakimiś barwami związany na całe życie, ale wciąż można znaleźć przykłady zawodników ewidentnie utożsamianych z jednym klubem. Takim przykładem jest choćby Piotr Reiss – zauważył Błaszak.
Uważa on, że piłkarska wizytówka Wielkopolski to coś więcej niż klub, w którym piłkarze mogą doskonalić swoje umiejętności i zarabiać pieniądze. – Lech jest takim klubem, do którego piłkarze chętnie wracają i to nawet po zagranicznych wojażach. Część z nich nie dopuszcza nawet do siebie myśli, by reprezentować barwy innej polskiej drużyny. To świadczy o silnych związkach emocjonalnych – zakończył prezes firmy Fogo.

Chcesz skontaktować się z autorem informacji? [email protected]

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski