- Sprawy dotyczące podatków i opłat od 14 marca będzie można załatwić w nowej sali obsługi przy ul. Za Bramką 1. Tak jak dotychczas klienci wydziału przyjmowani są również przy ul. Gronowej 22A – informuje poznan.pl. - Co więcej, w najbliższym czasie przywrócona zostanie obsługa przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404. Z kolei od 9 marca zamknięte zostają sale obsługi klienta przy ulicach: Libelta 16/20 oraz Wszystkich Świętych 1.
Trzeba nadal przestrzegać zasad bezpieczeństwa wprowadzonych w związku z pandemią koronawirusa. Interesanci nadal obsługiwani są wyłącznie po wcześniejszym umówieniu wizyty. Najwygodniej zrobić to przez internetowy system rezerwacji, który znajduje się na stronie www.poznan.pl/mim/rezerwacje/.
Umówić się na wizytę można również telefonicznie, kontaktując się z wybranym wydziałem albo Biurem Poznań Kontakt pod numerem 61 646 33 44 (infolinia czynna w godz. 7:30 -20:00, w dni powszednie). Inną możliwością jest użycie kodów QR. Te znajdują się przy wejściach do budynków urzędu.
Wydział Podatków i Opłat prowadzi sprawy w zakresie m.in. podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego, od środków transportowych oraz opłat za gospodarowanie odpadami, eksploatacyjnych czy egzekucyjnych.
Czytaj też:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?