Całkowicie nowa przestrzeń oddziału PKO Banku Polskiego w Obornikach na 74. rocznicę działalności

Materiał informacyjny PKO Banku Polskiego
Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Obornikach w sierpniu będzie obchodził 74. urodziny. Placówka przy ul. Piłsudskiego 37 stała się nieodłącznym elementem miasta. Teraz klienci banku mogą korzystać z nowoczesnej i cyfrowej przestrzeni.

W związku ze zmieniającymi się oczekiwaniami klientów w zakresie obsługi bankowej, od 17 maja klienci PKO Banku Polskiego mogą korzystać z nowej przestrzeni w Galerii Młyńskiej.

- Z myślą o mieszkańcach Obornik oddajemy zmodernizowaną, nowoczesną i komfortową przestrzeń. Wdrożyliśmy nowy model obsługi klientów biznesowych, który jest możliwy m.in. dzięki pokojom spotkań. Dla usprawnienia obsługi zamieściliśmy samoobsługowe stanowisko internetowe, przy którym klienci samodzielnie lub z pomocą doradcy wykonają proste czynności, jak sprawdzenie salda, czy zlecenie przelewu. To tylko niektóre z rozwiązań, na jakie mogą liczyć klienci PKO Banku Polskiego w Obornikach – podkreśla Piotr Wilanda, dyrektor Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Obornikach.

W zmodernizowanym oddziale PKO Banku Polskiego nie ma tradycyjnych ulotek i plakatów - najważniejsze informacje o bieżącym funkcjonowaniu oddziału wyświetlane są na ogólnodostępnych ekranach. Większość czynności klienci mogą wykonać samodzielnie lub w asyście doradców przy stanowisku internetowym, na ekranach dotykowych lub wykorzystując swoje smartfony. Takie rozwiązania pozwalają ograniczyć konieczność wydruków papierowych, co ma bezpośredni wpływ na ekologię i ochronę środowiska. Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą nauczyć się korzystania z kanałów zdalnych. Wystrój wnętrza ociepla fototapeta z relaksującym widokiem lasu.

Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Obornikach obsługuje klientów z każdej z linii biznesowych Zaprojektowano w nim miejsce na obsługę klientów przy czterech stanowiskach doradczo-transakcyjnych oraz czterech kameralnych pokojach spotkań biznesowych. Nowa aranżacja zapewnia dyskrecję i komfort obsługi. Dla klientów dostępny jest bankomat z funkcją wpłatomatu czynny całą dobę zlokalizowany przed budynkiem i drugi bezpośrednio przy oddziale dostępny w godzinach pracy galerii oraz wrzutnia.

Obecnie wiele spraw bankowych możemy załatwić sami, bez wizyty w oddziale. Tych procesów, którymi można się zająć w sposób cyfrowy przybywa systematycznie, a banki cały czas pracują nad rozszerzeniem tych możliwości. W PKO Banku Polskim to proste, bezpieczne i wygodne, a jednocześnie pozwala oszczędzić czas i pieniądze. Np. wpłacając lub wypłacając pieniądze w urządzeniu należącym do banku (bankomat czy wpłatomat) klient PKO Banku Polskiego nie zapłaci prowizji. Sieć urządzeń należących do nas to prawie 3 tys. bankomatów i ponad 1,3 tys. urządzeń z funkcją wpłaty. Właściciele PKO Konta dla Młodych mają darmowe konto, bezpłatne są również wypłaty i wpłaty gotówki ze wszystkich bankomatów PKO w kraju i wypłaty we wszystkich bankomatach na całym świecie. Karta płatnicza, BLIK, płatność zbliżeniowa telefonem, Apple Pay, Google Pay, a na zegarkach Garmin Pay i SwatchPay! - to tylko część możliwości, dzięki którym w wygodny i szybki sposób zapłacimy za zakupy stacjonarne lub internetowe, a środki od razu trafiają na konto odbiorcy.

Klienci banku mogą korzystać z systematycznie wzbogacanych usług bankowości elektronicznej oferowanych pod marką iPKO (bankowość elektroniczna to m.in. możliwość opłacenia online rachunków za prąd czy mieszkanie bez konieczności wizyty w placówce), jak również z aplikacji mobilnej, którą można zainstalować w telefonie i korzystać z szerokiego wachlarza funkcji bankowych i płatniczych 24 godziny na dobę w dowolnym miejscu. Za pomocą IKO można sprawdzić m.in. saldo i historię rachunku, zlecić przelew na numer rachunku bankowego do dowolnego odbiorcy, spłacić zadłużenie na karcie kredytowej, założyć lokatę czy doładować telefon na kartę. Klienci mogą również skorzystać z usługi wideodoradcy, gdzie podczas rozmowy on-line można złożyć wniosek o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, ubezpieczenie komunikacyjne oraz otwarcie limitu w koncie. Każdy kto chce porozmawiać on-line z doradcą banku na temat oferty dla klientów indywidualnych może to zrobić bez wychodzenia z domu, siedząc wygodnie ze smartfonem w dłoni lub przed komputerem.

Kilka pytań do Piotra Wilanda, dyrektora Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Obornikach:

1. Co Pan i pracownicy oddziału najbardziej doceniacie w placówce po modernizacji? W czym modernizacja może Wam pomóc w codziennej pracy? Z czego jesteście wyjątkowo zadowoleni?

Najbardziej doceniamy przeniesienie obsługi na parter oraz duży parking. Zdecydowanie ułatwi to naszym klientom korzystanie z naszej placówki. Pokoje spotkań i nowe wydzielone stanowiska obsługi doradczo - kasowej spowodują większą indywidualizację spotkań z klientami. Usprawni się również komunikacja pomiędzy pracownikami, aby odwiedzający nasz klient mógł być obsłużony kompleksowo. Estetyczne wnętrza, przyjemne kolory, pokoje spotkań z klientami poprawią komfort obsługi dla obu stron.

2. Jaki rodzaj klientów dominuje na Państwa rynku? Czego oczekują ci klienci?

Jesteśmy bankiem z ponad 100 letnią tradycją. Nasi klienci są przedstawicielami wszystkich grup wiekowych. Zawsze podchodzimy do nich indywidualnie i dobieramy produkty oraz usługi zgodnie z potrzebami. Myślę, że na tym najbardziej zależy klientom - na godnej zaufania, profesjonalnej obsłudze. Jesteśmy instytucją zaufania publicznego. Często przy naszym udziale klienci realizują większe lub mniejsze marzenia życia np. budują domy, rozwijają firmy, remontują. To dla nas duża odpowiedzialność, ale i wyróżnienie.

3. Jaki obszar Waszego działania chcielibyście jako oddział rozwinąć w najbliższy czasie?

Naszym najważniejszym zadaniem jest nieustannie dbanie o naszych klientów i to nie ulegnie zmianie. Chcielibyśmy, aby nowa placówka wpłynęła na postrzeganie naszego banku jako nowoczesnego, zachęcającego do korzystania z innowacyjnych rozwiązań. Edukujemy w tym zakresie naszych klientów. Teraz mamy nowe możliwości - stanowisko internetowe, które pozwala wesprzeć klientów w samodzielnym korzystaniu z usług.

4. Jakie są największe sukcesy Państwa oddziału? Z czego jest Pan wyjątkowo dumny?

Jestem dumny z naszych profesjonalnych pracowników. To oni Tworzą atmosferę, indywidualnie podchodzą do potrzeb każdego klienta i wpływają na jakość obsługi. Codziennie budują markę naszego banku. Wspólnie tworzymy zgraną ekipę, która dba o dobro klientów i sukces placówki.

5. Czy angażujecie się w życie społeczne okolic, np. charytatywnie?

Jesteśmy obecni na rynku lokalnym. Aktywnie uczestniczymy w Dniach Obornik, organizujemy spotkania dla naszych klientów, gdzie nie tylko budujemy relacje, ale również dbamy o rozwijanie wiedzy np. w zakresie spadkowym, sukcesji, bezpiecznego korzystania z innowacji bankowych oraz całej gamy naszych produktów. Na spotkania z klientami zapraszamy ekspertów w danej dziedzinie.

Ostatnio mieliśmy możliwość zaproszenia naszych klientów na seanse kinowe w ramach projektu Polska Bezgotówkowa, organizujemy cykliczne spotkania z przedsiębiorcami poruszając na nich interesujące tematy ( np. ostatnie na temat sukcesji, następne planujemy o zagrożeniach cyfrowych), z pomocą Fundacji współpracujemy ze szkołami. Bierzemy również udział w dniach miasta.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski