- Mam nadzieję, że ten utwór zawsze będzie związany z tym miastem - zapowiada Mateusz Holak, ale z głośników słyszymy utwór "Moja ulica" i słuchacze robią zdziwione miny. - No, teraz już na pewno to zagramy - sumituje się za chwilę Holak i wreszcie słyszymy "Kolorowych snów". Gitara i klawisze tworzą w niej radosną, pełną energii atmosferę, która idealnie pasowała do filmowego klipu nakręconego przez Xawerego Żuławskiego.
- Pierwszy raz sprzedaliśmy prawa do swojej piosenki. Wersję anglojęzyczną śpiewa Kasia Rościńska i gdy ją usłyszeliśmy, nabraliśmy sami ochoty do napisania czegoś po angielsku. Mielibyśmy większą szanse na trasy koncertowe za granicą - mówi Mateusz.
Niebawem może się okazać, że będzie to nie tyle nadzieja, ile... konieczność. Reklama Poznania jest bowiem wyświetlana w kanałach CNN, Sky Sport, Sky News, CNBC czy VOX - a więc w całej Europie. Czy zwróci to uwagę na przebojowy utwór Kumki? Przypadek wielu debiutantów (Babylon Zoo, Teddybears) pokazuje, że zaistnienie piosenki w reklamie daje czasem większą korzyść niż obecność teledysku w stacjach muzycznych.
Na razie jednak Kumka Olik walczą o sławę konwencjonalnie. Ale o magii teledysku już się przekonali. Gdy Mateusz Holak informuje na koncercie, że "dziś kręcimy klip", bierna do tej pory widownia robi pod sceną szał z pewnością godny uwiecznienia. Chłopaki schodzą w końcu ze sceny zachwyceni. I bogatsi o jeszcze jedną naukę...
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?