Od wtorku Poznań stał się nie tyle stolicą mody, co centrum biznesu mody. Właśnie trwają targi Tex Style, Body Fashion, Next Season i Special Days.
Podczas targów można zapoznać się z kolekcjami na jesien-no-zimowy sezon. Projektanci proponują stroje w kolorach i mieszankach brązu i ciemnej zieleni, jasnej szarości i brązu o czerwonym odcieniu. Kluczowe kolory sezonu to: czerwień, lila, turkus, petrolowy niebieski i pudrowy biały, kolor imbiru, perłowa i gołębia szarość.
O krok dalej projektanci idą w doborze materiałów. Modne mają być zwłaszcza te, które zawierają wszelkie... wady. Z reguły zimujące na półkach uszkodzone materiały lub sprzedawane po obniżonych cenach są, zdaniem stylistów, oryginalne. Trudno powiedzieć, czy jest to odpowiedź na doniesienia o kryzysie gospodarczym, ale i ten temat pojawia się na targach podczas seminariów jak na przykład "Gdy technolog jest artystą, a artysta technologiem, czyli tajemnicze związki ekologii i luksusu. Szanse trendów mody sezonu jesień-zima 2009/2010 na akceptację rynku. Łatwa moda na trudne czasy".
Tegoroczne targi to także debiut m.in. firmy Vector - jedynego w Polsce przedstawiciela amerykańskiej marki Monarchy, cenionej przez między innymi takie gwiazdy muzyki i filmu jak: Jon Bon Jovi, Sean Paul, Usher, Brad Pitt, Colin Farrell, Ashton Kutcher, Jessica Biel i Dustin Hoffman. Swoją premierę ma również urządzenie firmy EMC. Jest to czaja do prasowania tkanin i tekstyliów w pozycji wiszącej za pomocą pary.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?