MISTRZOWIE MOTORYZACJI! Zobacz, jak uczestnicy naszej akcji zbierają głosy z pomocą mediów społecznościowych [PORADNIK]

Akcja specjalna Mistrzowie Motoryzacji
Sprawdziliśmy, jak uczestnicy naszej ogólnopolskiej akcji MISTRZOWIE MOTORYZACJI zbierają głosy z pomocą mediów społecznościowych. Zebraliśmy kreatywne pomysły, które możecie wykorzystać na swoich profilach lub fanpage'ach. Zobaczcie!
KLIKNIJ, GŁOSUJ
i zobacz aktualne wyniki

Posty na Facebooku

Jednym z podstawowych sposobów poinformowania o udziale w plebiscycie jest podzielenie się tą informacją w mediach społecznościowych - np. na Facebooku. Można to zrobić wykorzystując grafiki przygotowane przez nas dla uczestników lub przygotowując własne projekty.

Jeden post to zdecydowanie za mało. O udziale w akcji Mistrzowie Motoryzacji warto raz na jakiś czas przypominać. Najlepiej wykorzystać do tego za każdym razem inną ilustrację.

Poza niezwykłą wartością emocjonalną, takie posty mają oczywiście także niezastąpioną wartość informacyjną. Każdy "lajk", komentarz lub udostępnienie, który się pod nimi pojawiają, sprawiają, że zwiększa się zasięg posta. Oznacza to, że post zobaczy więcej osób - a wśród odbiorców będą nie tylko ci, którzy są naszymi znajomymi, ale również osoby będące "znajomymi naszych znajomych". Jeśli chcemy, aby post dotarł do jak największego grona odbiorców, zadbajmy również o regularne odpowiadanie na komentarze, które się pod nim pojawiają. Posty z dużą liczbą komentarzy osiągają wysokie zasięgi.

Klienci pomagają zdobyć głosy

Dobry mechanik czy skuteczny i profesjonalny instruktor jazdy to skarb! Ci najlepsi wspierani są przez swoich klientów i kursantów.

Gif, animacja, a może wideo?

Jeśli chcesz, aby informacja o Twoim udziale w akcji Mistrzowie Motoryzacji dotarła do jak największego grona osób, warto pokusić się o przygotowanie posta w formie materiału wideo. Nie musi to być hollywoodzka produkcja. Wystarczy nagranie filmu (np. z podziękowaniem za głosy) telefonem lub prostym aparatem fotograficznym. Ważne jest jednak, aby później, gotowy już film, wgrać bezpośrednio na swój profil lub fanpage na Facebook'u. Linki wklejane z zewnętrznych źródeł (np. YouTube'a) uzyskują zazwyczaj mniejsze zasięgi.

Nie tylko Facebook

Do promocji swojego udziału w akcji Mistrzowie Motoryzacji uczestnicy wykorzystują także inne media społecznościowe – np. Instagram.

Na Instagramie dobrze funkcjonują hashtagi, które pozwalają grupować treści wokół danego tematu. Bardzo ważne jest, aby do publikowanych zdjęć odpowiednio je dobierać, ponieważ dzięki hashtagom zwiększysz zasięg postów, a nowe osoby będą mogły w ten sposób dotrzeć do Twojego profilu.

Ważna jest również Twoja aktywność na profilu. Zadawaj pytania w opisie postu – angażuj swoich obserwatorów, odpowiadaj na komentarze, które pojawiają się pod Twoimi postami, a także dodawaj zdjęcia w Instagram Stories.

Treści publikuj regularnie. Niech odbiorcy widzą, że Twój profil jest ciekawy i warty obserwowania.

Masz pytania? Napisz do nas!

Jeśli macie pytanie dotyczące mediów społecznościowych, promowania się w nich lub po prostu potrzebujecie pomysłów na kolejne działania na Facebook'u, piszcie na adres: [email protected]. Nasza specjalistka od mediów społecznościowych - Daria Jankiewicz - Wam pomoże!

KLIKNIJ, GŁOSUJ
i zobacz aktualne wyniki

Materiał oryginalny: MISTRZOWIE MOTORYZACJI! Zobacz, jak uczestnicy naszej akcji zbierają głosy z pomocą mediów społecznościowych [PORADNIK] - Dziennik Bałtycki