Czytaj także:
Rogale świętomarcińskie na Allegro i nowy film o Poznaniu
Poznań: Nowy pomysł na promocję Euro 2012
Poznań jest wart dobrej promocji
- Do tej pory rozwijaliśmy linię oficjalną. Były to przedmioty z logotypem Poznania - kubki, koszulki, breloczki, długopisy, plecaki - mówi Katarzyna Kamińska, kierownik CIM. - Teraz wprowadziliśmy dodatkowo linię turystyczną, przedstawiającą zabytkowe kamienice i najważniejsze zabytki. Mamy już także gadżety ekologiczne, wykonane z surowców wtórnych.
Co nowego można kupić? Przedmioty z serii eko: długopis (1,10 zł), notatnik (7,80 zł), torba bawełniana (10 zł). Są także przedmioty promujące poznańskie zabytki: ściereczka do okularów (7,80 zł), magnes na lodówkę (10 zł), notes (5 zł), pendrive (37 zł) i podkładka pod kubek (3 zł).
To jednak nie koniec. CIM myśli już nad wypuszczeniem kolejnych gadżetów.
- Zależy nam na nawiązaniu współpracy z młodymi poznańskimi designerami i plastykami. Chodzi nam o ciekawe pomysły na nowe produkty. Mamy zamiar rozwijać zarówno linię turystyczną, jak i oficjalną - zapewnia Katarzyna Kamińska.
Co ciekawe, pomysły zgłaszają zarówno osoby z branży artystycznej, jak i klienci CIM.
- Padają takie propozycje jak pendrive w kształcie koziołków czy poznańskiej pyry - dodaje Katarzyna Kamińska. - Istotny jest jednak projekt, na którego podstawie określamy opłacalność pomysłu. O tym, które pamiątki się utrzymają, zdecyduje zainteresowanie klientów. Zależy nam na produkcji rzeczy, które są zarówno pamiątką, jak i przedmiotem użytkowym. To właśnie one sprzedają się najlepiej.
Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?