Spring Break 2015: Misja zakończona sukcesem

    Spring Break 2015: Misja zakończona sukcesem

    Zdjęcie autora materiału

    Cyprian Łakomy

    Głos Wielkopolski

    Aktualizacja:

    Głos Wielkopolski

    Publiczność na Spring Break 2015

    Publiczność na Spring Break 2015 ©Łukasz Gdak

    W sobotę oficjalnie zakończyła się w Poznaniu druga edycja Spring Break Showcase Festival & Conference. Skoro ten trzydniowy maraton nowej muzyki przeszedł już do historii, to pora podsumować jego najlepsze momenty.
    Publiczność na Spring Break 2015

    Publiczność na Spring Break 2015 ©Łukasz Gdak

    Tegoroczny Spring Break pomyślany został jako impreza jeszcze większych rozmiarów niż ostatnim razem. Od czwartku do soboty, przez Poznań przewinęła się ponad setka wykonawców. Rozrastający się na przestrzeni ostatnich miesięcy program festiwalu robił spore wrażenie, lecz zarazem rodził pytanie o to, czy nad tak obszernym przedsięwzięciem można zapanować organizacyjnie. Po zakończonym w sobotę festiwalu należy odpowiedzieć na nie twierdząco.

    Zobacz również:
    O ile w zeszłym roku brakowało mi na Spring Break nieco różnorodności, o tyle podczas drugiej edycji zadbano o nią lepiej. Mimo iż sam życzyłbym sobie, by była ona jeszcze większa, albo miała inne proporcje, to trudno zignorować fakt, że impreza ta rozrasta się w dobrym kierunku. Uczestnik festiwalu mógł wybierać pomiędzy popem, folkiem, różnymi odmianami rocka, a nawet hardcore punkiem. Do wyboru miał też szereg paneli poświęconych aktualnej kondycji rynku muzycznego, a także wystawę plakatów koncertowych i targ płytowy.

    W Zamku rządzi Król

    W czwartek, pierwszego dnia festiwalu, koncertów było nieco mniej niż w kolejne dni. Mimo to, na poznańskich scenach działo się dużo i dobrze. W Zamku, jeden z pierwszych koncertów po premierze płyty „Wij” zagrał Król. Bez większych problemów zachęcił on sporą widownię w transowy rejs po krainie loopów i gitarowych pogłosów.

    « 2 »

    Czytaj treści premium w Głosie Wielkopolskim Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Komentarze

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Polecamy

    Wideo