Sprawa pana Wojciecha. Co się stało?
W tym tygodniu opisywaliśmy sprawę pana Wojciecha Bąbała, który od kwietnia borykał się z ogromnym problemem - odkąd monter założył mu światłowód, nie mógł korzystać ani z internetu, ani z telewizji. Urządzenie nie działało. Zgłosił się do nas z bezsilności - wielokrotne interwencje nie działały. Nie wiedział, co zrobić.
- Prawie każdorazowo mówiono mi, że moje zgłoszenie będzie naprawione w ciągu 2-3 dni. Trzykrotnie był u nas monter, któremu zlecono z Inea naprawy i powiedział, że po trzykrotnej wymianie rutera i urządzenia łączącego z ruterem - musi to działać - mówił rozżalony w rozmowie z "Głosem Wielkopolskim"
O sprawie można przeczytać tutaj:
Udana interwencja "Głosu Wielkopolskiego"
Wczoraj, 6 czerwca pan Wojciech zadzwonił do nas i powiedział, że w końcu może korzystać z internetu i telewizji. Jednak nie wymagało to interwencji montera czy specjalisty - nikt nie zjawił się w mieszkaniu pana Wojciecha na poznańskim Piątkowie. Po rozmowie z konsultantem internet i telewizja po prostu zaczęły działać.
W razie problemów prosimy czytelników o zgłaszanie się na adres mail podany poniżej lub o telefon do redakcji: 61 860 60 82. Spróbujemy pomóc!
Jesteś świadkiem ciekawego wydarzenia? Skontaktuj się z nami! Wyślij informację, zdjęcia lub film na adres: [email protected]
![emisja bez ograniczeń wiekowych](https://s-nsk.ppstatic.pl/assets/nsk/v1.221.5/images/video_restrictions/0.webp)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?