Muzeum Narodowe w Poznaniu pokazało, jak robić spoty reklamowe. Te filmiki są hitem internetu!

Sebastian Gabryel
Sebastian Gabryel
Najnowsze spoty Muzeum Narodowego w Poznaniu obalają stereotypy
Najnowsze spoty Muzeum Narodowego w Poznaniu obalają stereotypy youtube.com
Humorystyczne filmiki w ramach kampanii „Muzeum? Żebyś wiedział!” łącznie mają już ponad 70 tysięcy wyświetleń w serwisie YouTube. Najnowszy projekt poznańskiego muzeum okazał się strzałem w dziesiątkę!

O oryginalnym pomyśle na przyciągnięcie zwiedzających rozpisują się media w całym kraju. Efektowne spoty nie uszły uwadze również użytkownikom portalu Wykop.pl, dzięki którym reklamówki rozchodzą się po polskim internecie jak ciepłe bułeczki. Na temat kampanii napisał też ASZdziennik, będący obecnie najpopularniejszym polskim serwisem rozrywkowo-satyrycznym.

Nie ma wątpliwości, że znalezienie sposobu na oryginalną promocję muzeum, to nie lada wyzwanie. W czym tkwi siła kampanii? Przede wszystkim w humorze! Zresztą, zobaczcie sami...

- Ten sukces nas zaskoczył, zwłaszcza, że pierwsze reakcje raczej nie były przychylne. Chcieliśmy zrobić kampanię pokazującą muzeum z przymrużeniem oka. Jak w jednym z filmików, w którym strażnik puszcza oko do widza. Chcieliśmy pokazać, że muzeum nie jestem miejscem, którego należy się bać. Nie potrzeba wielkiej wiedzy na temat sztuki, by móc ciekawie spędzić w nim czas - zapewnia Aleksandra Sobocińska, rzeczniczka prasowa Muzeum Narodowego w Poznaniu.

Spoty zostały opublikowane tuż przed tegoroczną edycją Nocy Muzeów, która odbędzie się 19 maja. Za kampanię „Muzeum? Żebyś wiedział!” odpowiada poznańska grupa filmowa Guzik Owcy.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie