O oryginalnym pomyśle na przyciągnięcie zwiedzających rozpisują się media w całym kraju. Efektowne spoty nie uszły uwadze również użytkownikom portalu Wykop.pl, dzięki którym reklamówki rozchodzą się po polskim internecie jak ciepłe bułeczki. Na temat kampanii napisał też ASZdziennik, będący obecnie najpopularniejszym polskim serwisem rozrywkowo-satyrycznym.
Nie ma wątpliwości, że znalezienie sposobu na oryginalną promocję muzeum, to nie lada wyzwanie. W czym tkwi siła kampanii? Przede wszystkim w humorze! Zresztą, zobaczcie sami...
- Ten sukces nas zaskoczył, zwłaszcza, że pierwsze reakcje raczej nie były przychylne. Chcieliśmy zrobić kampanię pokazującą muzeum z przymrużeniem oka. Jak w jednym z filmików, w którym strażnik puszcza oko do widza. Chcieliśmy pokazać, że muzeum nie jestem miejscem, którego należy się bać. Nie potrzeba wielkiej wiedzy na temat sztuki, by móc ciekawie spędzić w nim czas - zapewnia Aleksandra Sobocińska, rzeczniczka prasowa Muzeum Narodowego w Poznaniu.
Spoty zostały opublikowane tuż przed tegoroczną edycją Nocy Muzeów, która odbędzie się 19 maja. Za kampanię „Muzeum? Żebyś wiedział!” odpowiada poznańska grupa filmowa Guzik Owcy.
ZOBACZ KONIECZNIE: Noc Muzeów Poznań 2018: Zwiedzanie katedry po ciemku i silent disco w muzeum [PROGRAM]
POLECAMY:
Kryminalna Wielkopolska
Wszystko o Lechu Poznań [NEWSY, TRANSFERY]
Strona Kobiet [ZDJĘCIA]
Strefa biznesu
Agroturystyka w Wielkopolsce
Quizy - Sprawdź się!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?