Multimedialny pokaz został stworzony na potrzeby kampanii reklamowej znanej marki samochodu.
O nagrodę ubiegało się 75 projektów.
Poznańskie dzieło to nowoczesna prezentacja funkcjonalności auta, które widzowie mogli obejrzeć dzięki technologii 3D (z wykorzystaniem nieregularnej bryły, w tym wypadku auta) oraz światła i dźwięku. Dzięki temu widzowie mogli niemal "dotknąć" samochodu.
PRZECZYTAJ TAKŻE:
Poznań: Myśliwce F 16 wystąpiły w reklamie
Promocja: Kampania Poznania spodobała się jurorom Złotych Orłów
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Zamach terrorystyczny w Ankarze. W odwecie Turcja bombarduje kurdyjskich rebeliantów
- Zaprezentowano odzyskane XVIII-wieczne akwarele utracone podczas II wojny światowej
- Meghan Markle będzie kandydować do Senatu USA? W amerykańskiej prasie aż huczy
- Marsz Miliona Serc: przedwyborcza zadyszka ogólnopolska